koszyk

0
Index: 02779

Tester szczelności uszczelki pod głowicą 10ml

24.00 zł

brutto:24.00 zł

netto:19.51 zł

podatek:4.49 zł

Realizacja zamówienia w 24h

  • Opis produktu
  • Zamienniki
  • Pasuje do..

Nie daj wciągnąć się mechanikowi na niepotrzebne koszta, sprawdź sam w łatwy sposób uszczelkę pod głowicą.
Tester
Szczelności Uszczelki pod Głowicą do Pomiaru Zawartości CO2
w
Układzie Chłodzenia
Tester
został stworzony do wyeliminowania podejrzenia uszkodzenia uszczelki głowicy

oraz samej głowicy w pojazdach spalinowych z silnikiem benzynowym, diesla i LPG

chłodzonych cieczą. W przypadku, gdy uszczelka jest nieszczelna i CO2

przedostaje się do układu chłodzenia, płyn reakcyjny zmienia barwę na kolor

żółty lub zielony.
Zasada
działania przyrządu opiera się na pomiarze stężenia CO2 - w przypadku

zwiększonego stężenia płyn reakcyjny wchodzi w reakcję z CO2 i zmienia swoją

barwę.
Zestaw
zawiera :



Płyn
reakcyjny CO2 10ml (wystarcza na 5 testów)
Stożkowy
adapter uniwersalny 25mm-55mm
Rurka
pomiarowa
 
 
Czarny
adapter pomiarowy (25mm-55mm) daje możliwość sprawdzenia 6-krotnie więcej

różnych średnic wlewu płynu chłodzącego niż w testerach z jednym białym

adapterem. Pozwala sprawdzić m.in. auta osobowe, ciężarowe, ciągniki siodłowe,

koparki, motocykle, wózki widłowe.
Adapter
wykonany jest ze specjalnej mieszanki gumy odpornej na wysokie temperatury oraz
odpowiednio miękkiej - dzięki czemu szczelnie dopasowuje się do wlewu oraz
rurki testera gwarantując 100% szczelność podczas testu.
Instrukcja
wykonania testu:



Napełnić
przyrząd płynem reakcyjnym do poziomu między komorami
(ok.2ml).
Podłączyć
tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy.
Uruchomić
silnik, wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego

ciśnienia spalania.
Pozostawić
silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu

reakcyjnego
Zmiana
koloru płynu reakcyjnego na żółty lub zielony w ciągu kilku minut testu,

wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej

głowicy.
Po
zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.
 
 
Wyniki
testu:



Zmiana
koloru z niebieskiego na zielony w
silniku diesla - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej

głowicy.
Zmiana
koloru z niebieskiego na żółty w
silniku benzynowym/LPG - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej

głowicy.
Płyn
reakcyjny kolor
niebieski -
Nie wykryto CO2 w układzie.
Informacje
dotyczące bezpieczeństwa:



W trakcie przeprowadzania testu na zbiorniczku chłodnicy obowiązkowo
zachować dodatkową ostrożność przy odkręcaniu korka na ciepłym silniku
oraz podczas samego testu - ryzyko poparzenia!
Podczas
testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem

reakcyjnym - Test może być niepoprawny!
Chronić
przed dziećmi, dokładnie umyj ręce po wykonaniu testu!
 



Jeśli masz wątpliwości czy dana część pasuje do Twojego samochodu, zadzwoń pod numer +48 32 217 72 11.

Brak informacji

Marka Model Typ

Brak informacji

Inni kupili też
LAMPA LED 10W zimne białe

Barwa światła: zimne białe (6400K)Zasilanie: 230V/50 Hz (przewód wraz z wtyczką 230V)Moc znamionowa: 10WKlasa szczelności: IP65Wymiary: 850 x 115 x 90mmObudowa: aluminiowaKlasa energetyczna: AEfektywność: 650LmRodzaj diody: 1x SMD  Kąt świecenia: 180o Temperatura pracy: -30 do +50oC Czas pracy: do 50 000hWaga netto: 690g

Produkt chwilowo niedostępny.

Zapytaj o produkt

LAMPA LED 10W zimne białe

14.35 zł

brutto:14.35 zł

netto:11.67 zł

podatek:2.68 zł