PROWADNICA SIŁOWNIKA OTWIERANIA DRZWI KAROSA 900
brutto:11.07 zł
netto:9.00 zł
podatek:2.07 zł
koszyk
0brutto:24.00 zł
netto:19.51 zł
podatek:4.49 zł
Nie daj wciągnąć się mechanikowi na niepotrzebne koszta, sprawdź sam w łatwy sposób uszczelkę pod głowicą.
Tester
Szczelności Uszczelki pod Głowicą do Pomiaru Zawartości CO2
w
Układzie Chłodzenia
Tester
został stworzony do wyeliminowania podejrzenia uszkodzenia uszczelki głowicy
oraz samej głowicy w pojazdach spalinowych z silnikiem benzynowym, diesla i LPG
chłodzonych cieczą. W przypadku, gdy uszczelka jest nieszczelna i CO2
przedostaje się do układu chłodzenia, płyn reakcyjny zmienia barwę na kolor
żółty lub zielony.
Zasada
działania przyrządu opiera się na pomiarze stężenia CO2 - w przypadku
zwiększonego stężenia płyn reakcyjny wchodzi w reakcję z CO2 i zmienia swoją
barwę.
Zestaw
zawiera :
Płyn
reakcyjny CO2 10ml (wystarcza na 5 testów)
Stożkowy
adapter uniwersalny 25mm-55mm
Rurka
pomiarowa
Czarny
adapter pomiarowy (25mm-55mm) daje możliwość sprawdzenia 6-krotnie więcej
różnych średnic wlewu płynu chłodzącego niż w testerach z jednym białym
adapterem. Pozwala sprawdzić m.in. auta osobowe, ciężarowe, ciągniki siodłowe,
koparki, motocykle, wózki widłowe.
Adapter
wykonany jest ze specjalnej mieszanki gumy odpornej na wysokie temperatury oraz
odpowiednio miękkiej - dzięki czemu szczelnie dopasowuje się do wlewu oraz
rurki testera gwarantując 100% szczelność podczas testu.
Instrukcja
wykonania testu:
Napełnić
przyrząd płynem reakcyjnym do poziomu między komorami
(ok.2ml).
Podłączyć
tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy.
Uruchomić
silnik, wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego
ciśnienia spalania.
Pozostawić
silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu
reakcyjnego
Zmiana
koloru płynu reakcyjnego na żółty lub zielony w ciągu kilku minut testu,
wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej
głowicy.
Po
zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.
Wyniki
testu:
Zmiana
koloru z niebieskiego na zielony w
silniku diesla - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej
głowicy.
Zmiana
koloru z niebieskiego na żółty w
silniku benzynowym/LPG - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej
głowicy.
Płyn
reakcyjny kolor
niebieski -
Nie wykryto CO2 w układzie.
Informacje
dotyczące bezpieczeństwa:
W trakcie przeprowadzania testu na zbiorniczku chłodnicy obowiązkowo
zachować dodatkową ostrożność przy odkręcaniu korka na ciepłym silniku
oraz podczas samego testu - ryzyko poparzenia!
Podczas
testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem
reakcyjnym - Test może być niepoprawny!
Chronić
przed dziećmi, dokładnie umyj ręce po wykonaniu testu!
Jeśli masz wątpliwości czy dana część pasuje do Twojego samochodu, zadzwoń pod numer +48 32 217 72 11.
Brak informacji |
Marka | Model | Typ |
Brak informacji |