koszyk

0
Index: 02779

Tester szczelności uszczelki pod głowicą 10ml

24.00 zł

brutto:24.00 zł

netto:19.51 zł

podatek:4.49 zł

Realizacja zamówienia w 24h

  • Opis produktu
  • Zamienniki
  • Pasuje do..

Nie daj wciągnąć się mechanikowi na niepotrzebne koszta, sprawdź sam w łatwy sposób uszczelkę pod głowicą.
Tester
Szczelności Uszczelki pod Głowicą do Pomiaru Zawartości CO2
w
Układzie Chłodzenia
Tester
został stworzony do wyeliminowania podejrzenia uszkodzenia uszczelki głowicy

oraz samej głowicy w pojazdach spalinowych z silnikiem benzynowym, diesla i LPG

chłodzonych cieczą. W przypadku, gdy uszczelka jest nieszczelna i CO2

przedostaje się do układu chłodzenia, płyn reakcyjny zmienia barwę na kolor

żółty lub zielony.
Zasada
działania przyrządu opiera się na pomiarze stężenia CO2 - w przypadku

zwiększonego stężenia płyn reakcyjny wchodzi w reakcję z CO2 i zmienia swoją

barwę.
Zestaw
zawiera :



Płyn
reakcyjny CO2 10ml (wystarcza na 5 testów)
Stożkowy
adapter uniwersalny 25mm-55mm
Rurka
pomiarowa
 
 
Czarny
adapter pomiarowy (25mm-55mm) daje możliwość sprawdzenia 6-krotnie więcej

różnych średnic wlewu płynu chłodzącego niż w testerach z jednym białym

adapterem. Pozwala sprawdzić m.in. auta osobowe, ciężarowe, ciągniki siodłowe,

koparki, motocykle, wózki widłowe.
Adapter
wykonany jest ze specjalnej mieszanki gumy odpornej na wysokie temperatury oraz
odpowiednio miękkiej - dzięki czemu szczelnie dopasowuje się do wlewu oraz
rurki testera gwarantując 100% szczelność podczas testu.
Instrukcja
wykonania testu:



Napełnić
przyrząd płynem reakcyjnym do poziomu między komorami
(ok.2ml).
Podłączyć
tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy.
Uruchomić
silnik, wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego

ciśnienia spalania.
Pozostawić
silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu

reakcyjnego
Zmiana
koloru płynu reakcyjnego na żółty lub zielony w ciągu kilku minut testu,

wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej

głowicy.
Po
zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.
 
 
Wyniki
testu:



Zmiana
koloru z niebieskiego na zielony w
silniku diesla - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej

głowicy.
Zmiana
koloru z niebieskiego na żółty w
silniku benzynowym/LPG - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej

głowicy.
Płyn
reakcyjny kolor
niebieski -
Nie wykryto CO2 w układzie.
Informacje
dotyczące bezpieczeństwa:



W trakcie przeprowadzania testu na zbiorniczku chłodnicy obowiązkowo
zachować dodatkową ostrożność przy odkręcaniu korka na ciepłym silniku
oraz podczas samego testu - ryzyko poparzenia!
Podczas
testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem

reakcyjnym - Test może być niepoprawny!
Chronić
przed dziećmi, dokładnie umyj ręce po wykonaniu testu!
 



Jeśli masz wątpliwości czy dana część pasuje do Twojego samochodu, zadzwoń pod numer +48 32 217 72 11.

Brak informacji

Marka Model Typ

Brak informacji

Inni kupili też
GAŁKA DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW VW GOLF V 5-BIEGOWA

Producent: DIAMOND VW GOLF VI, JETTA, GAŁKA + OSŁONA DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW

Realizacja zamówienia w 24h

GAŁKA DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW VW GOLF V 5-BIEGOWA

62.00 zł

brutto:62.00 zł

netto:50.41 zł

podatek:11.59 zł

BEZPIECZNIK PŁYTKOWY MINI 10A

Realizacja zamówienia w 24h

BEZPIECZNIK PŁYTKOWY MINI 10A

0.43 zł

brutto:0.43 zł

netto:0.35 zł

podatek:0.08 zł

Recyrkulator spalin (rurki i sam wkład, 710x48x98mm) MAN CLA, EL, EM, FOCL, G  90, HOCL, L 2000, LC, LION S CITY, M 2000 L, M 2000 M, M 90, NG, NL, NM, NÜ, SL II, SM, SÜ, TGA D0226MCFO/170-D0836LUH51

Produkt chwilowo niedostępny.

Zapytaj o produkt

RECERKULATOR SPALIN MAN CLA, EL, EM

1480.61 zł

brutto:1480.61 zł

netto:1203.75 zł

podatek:276.86 zł